Fiscale diensten

Leonie Werink, fiscale diensten Emmeloord

Fiscale diensten Emmeloord

Gevraagd en ongevraagd financieel advies.

Iedereen krijgt er vroeg of laat mee te maken. Ondernemers over het algemeen sneller dan particulieren. Wellicht omdat ondernemers vooral als onbezoldigd ambtenaar bezig zijn met het incasseren van klappen en continu geld aan het afdragen zijn aan de belastingdienst, een belastingdienst die er zelf vrij weinig tijd aan wil besteden. De medewerkers van ons administratiekantoor in Emmeloord kunnen de invulling en indiening voor u verzorgen. Uiteraard brengen wij onze fiscale kennis daarbij mee. Aan de hand van uw administratie en stukken zorgen wij onder andere voor de aangifte:
  • Loonheffing
  • Omzetbelasting
  • Vennootschapsbelasting
  • Inkomstenbelasting
  • Successierecht
  • Schenkingrecht
Bij de invulling van bovenstaande aangiften maken wij uiteraard gebruik van mogelijkheden die de opgestelde regels bieden, doch houden wij ook rekening met de eisen die in de Nederlandse wetten worden gesteld.
Fiscaal adviseur in Emmeloord
Het is de missie van administratiekantoor Werink te Emmeloord om u als ondernemer gevraagd en ongevraagd van fiscaal advies te voorzien wanneer het gaat om ondernemerszaken. Dankzij onze jarenlange ervaring weten wij precies wat u op welk moment moet doen om uw bedrijf optimaal te moeten laten functioneren. Door de samenwerking met externe specialisten kunt u bij ons administratiekantoor terecht voor onder andere uw financiele administratie, salarisadministratie, belastingaangifte en bedrijfsoverdrachten.
Fiscale diensten in Emmeloord
Wanneer de boekhouders van ons administratiekantoor in Emmeloord uw administratie inrichten zal dit direct inzage geven in de exacte financiele situatie van uw bedrijf. Dit is een ideaal ijkpunt om te bepalen wat u met uw bedrijf in de (nabije) toekomst wilt. Deze gegevens zijn uitermate belangrijk om eventuele tekorten (verlies) te signaleren en eventuele investeringsmomenten vast te stellen. Deze fiscale gegevens zijn van groot belang in verband met de continuiteit van uw onderneming.
Loonadministratie:
  • Het vervaardigen van de CVS enquete W&L
  • Aangifte van loonheffing en sociale verzekeringen
  • Aangifte van uw omzetbelasting (BTW)
  • Aangifte vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting
  • Opstellen jaarrekeningen
  • Periodieke rapportages
Boekhoudkundige taken:
  • Inboeken van inkoopfacturen en verkoopfacturen
  • Inboeken van bankrekeningen, kasboek en girorekeningen
  • Inboeken van zogenaamde memoriaalposten zoals salarisjournaalposten
  • Opzetten, verwerken en bijhouden van uw vaste activa register
  • Verzorgen van kolommenbalansen en boekingsverslagen
  • Verzorgen van de openstaande posten lijst crediteuren en debiteuren
  • Afdrukken van uw grootboek
  • Samenstellen en vervaardigen van uw elektronische aangifte omzetbelasting (BTW)
  • Opstellen van uw fiscale jaarrekening
  • Bespreking en analyse van uw jaarcijfers
  • Het vervaardigen van de CBS enquete W&L
Facturering aan uw klanten:
  • Debiteurenbeheer
  • Incasso
  • Crediteurenbeheer, eventueel aangevuld met telebankieren en het aanleveren van betaalbestanden
  • Periodieke uitgebreide rapportages
  • Commercieel jaarverslag
  • Rapportage per kwartaal met toelichting
  • Bespreking en analyse van uw kwartaalcijfers
Leonie Werink, fiscale diensten EmmeloordAuteur: Leonie Werink